Što je CRM i zašto ga čarter tvrtke trebaju


Mnoge čarter tvrtke još uvijek nemaju posložene svoje poslovne procese. No, zato je tu CRM za maksimalnu učinkovitost. Saznajte što je CRM i koje su sve dobrobiti ovoga alata.

Što je CRM? CRM (Customer Realtionship Management) je softver, modularni, tehnološki sustav koji uključuje alate za automatizaciju prodaje, analitiku i marketinške alate za prikupljanje podataka o klijentima i osnaživanje prodajnih timova za rad s maksimalnom učinkovitošću.

CRM je zapravo način za organizirati gotovo svu komunikaciju prema svojim klijentima i pratiti sve zadatke koje imate prema klijentima. CRM nije samo prodajni alat uz pomoću kojeg ćete lakše zaključivati prodaju i popuniti svoju buking listu. CRM je sustav koji će vam uštedjeti vrijeme, energiju i novac koji koristite za svoje klijente.

Mnoge čarter tvrtke još uvijek prate svoju prodaju ručno i nemaju automatizirane procese kada je riječ o direktnoj komunikaciji s klijentima. Na taj način troše puno vremena i energije na vođenje bilješki i izvještaja, umjesto da se fokusiraju na ono što je bitno u procesu prodaje.

Primjerice, velika većina čarter tvrtki oslanja se na adresare u svojim buking sustavima koji im služe kao CRM sustav. Prava svrha dobrog CRM sustava je omogućiti standardizaciju, automatizaciju te učinkovitost, ako ne svih komunikacijskih procesa, tada bar velike većine.

Što to znači? Budućnost profitabilnog poslovanja je stavljanje fokusa na klijenta. Kada imate fokus na klijenta, tada želite imati što više informacija o njemu kako biste mu isporučili ono što on želi i na neki način on to i očekuje od vas. A u današnje vrijeme kada raspolažemo s jako puno informacija vrlo je teško efikasno upravljati s toliko informacija koristeći Excel tablice ili samo običan email.

Načini na koje vaš čarter može profitirati korištenjem CRM sustava 

Na koje sve načine vaš čarter može profitirati od korištenja CRM sustava

Kada bi vam netko rekao kako vaš prodajni tim može imati više vremena u radnom danu za kontaktiranje klijenata i jednostavnije zaključivanje bukinga bez predugih opcija i čekanja na povratnu informaciju od klijenta sigurno bi vas zanimalo kako je to izvedivo. 

5 je načina na koji vaš čarter može imati koristi od CRM softvera: 

  1. Bolja organizacija podataka 
  2. Poboljšana komunikacija 
  3. Lakše dijeljenje informacija 
  4. Ostvarivanje bukinga 
  5. Analiza rezultata 

1. Bolja organizacija podataka – u CRM učitate svoje liste potencijalnih klijenata, kontakata i postojećih klijenata te pratite prodaju i aktivnosti kroz sustav.

2. Poboljšana komunikacija – olakšavate svom prodajnom timu učinkovitije radi follow up, automatizirate podsjetnike i spremate različite email predloške za bolju i učinkovitiju prodaju.

3. Lakše dijeljenje informacija – omogućavajući svom prodajnom timu pristup svim zajedničkim informacijama unutar sustava izbjegavate mogućnost propustiti potencijalnog klijenta.

4. Ostvarivanje bukinga – nemojte propuštati prilike. Jednostavno svoju web kontakt formu povežete s kontaktima u CRM-u i prodajni djelatnik radi brzi follow up kako ne biste izgubili potencijalnog klijenta. Mnoge operacije mogu biti automatizirane kako bi vaša web stranica za vas radio stvarno od 0 do 24h.

5.  Analiza rezultata – budite u toku sa stvarnim brojkama, vrlo jednostavno pratite prodajne rezultate i analizirajte jeste li dosegli zadane ciljeve tjedno, mjesečno, kvartalno ili godišnje. 
  
68% korisnika CRM alata izjavilo je kako upotrebom CRM-a ostvaruju bolju prodaju zbog mogućnosti brzog follow upa i poboljšanih odnosa s klijentima. 

Kakav je alat CRM 

CRM nije samo alat za prodaju već je odličan i kod komunikacije s partnerima, ali i sa vašim marketinškim timom. Kako imate uvid u svoje prodajne aktivnosti tako vam omogućava djelovanje u marketinškim aktivnostima bazirano na trendovima.

Bez sustavnog praćenja prodajnih rezultata jednostavno ne možete znati koristi li se vaš budžet za marketing učinkovito. Jesu li vaše plaćene oglasne kampanje zaista rezultirale dobrom prodajom? 

Koliko bukinga ste zaključili od posljednje email kampanje?  

Slanje newslettera u obliku specijalnih ponuda i nema baš smisla ako ne možete vidjeti koliko klijenata je odgovorilo na takvu ponudu, a koliko ih je zaista i potvrdilo rezervaciju.

Uz dobar CRM imate mogućnost pratiti prodajni ciklus vašeg klijenta i odgovoriti mu na njegove zahtjeve u svakoj pojedinoj fazi prodajnog ciklusa.

No, kako smo već prije spomenuli CRM sustav nije predviđen jedino za prodaju, on je zapravo izvrstan za izgradnju boljih odnosa sa postojećim klijentima. Stvaranje baze lojalnih klijenata koji se uvijek iznova, rado vraćaju u vaš čarter zapravo je san mnogih tvrtki. Realno gledajući, stvoriti takvu bazu klijenata nije nimalo lako. 

CRM za male tvrtke u nautičkom čarteru

CRM za male tvrtke u nautičkom čarteru

Jednako kao što se u čarter bazi brinete za tehničku ispravnost brodova, njihovu dobru opremljenost i čistoću, jednako je važno imati vjerne goste koji će doći na te brodove i što je možda još važnije širiti pozitivan glas i ostavljati dobre online recenzije. Vaša reputacija danas je dostupna svima i svakako briga o recenzijama predstavlja nezaobilazan dio vašeg čarter poslovanja.

Mnogi će pomisliti kako su CRM sustavi namijenjeni velikim tvrtkama, ali iako ste vlasnik male tvrtke sa svega nekoliko zaposlenih, vrlo je važno voditi evidenciju o svim interakcijama sa vašim klijentima.

Često, vjerujući kako je to dovoljno, manje firme se oslanjaju na jednostavnije pohranjivanje važnih informacija. U najboljem slučaju podatke o željama, problemima ili molbama klijenata unose u Excel tablice, ali najčešće ih ispisuju na papire/rokovnike ili, jednostavno - čuvaju u glavi.

Isto tako, upiti klijenata često dolaze preko različitih platformi - telefona, mailova ili društvenih mreža, što sve zajedno dovodi do rasipanja informacija ili čak do njihovog potpunog gubitka.

Bez centralnog sustava sa podacima o interakcijama sa klijentom, uvijek postoji vjerojatnost nestanka ili pogrešnog tumačenja vrijednih informacija. To dalje vodi do nezadovoljstva gostiju, a konačno i do njihovog potpunog gubitka. 

Koji CRM odabrati za svoje čarter poslovanje

Danas na tržištu postoji velik broj softverskih CRM rješenja. Od najjednostavnijih poput onih koje imate priliku koristiti unutar svojih buking platformi do vrlo naprednih i sofisticiranih s prilagođenim postavkama za vrlo velike prodajne sustave i timove.

Salesforce je all-in-on softver koji radi u oblaku (cloud), i nudi kompletan CRM alat. Zbog svog robusnog dizajna i naprednih mogućnosti, Salesforce se smatra rješenjem za velike tvrtke, ali ga koriste i one manje, start-up kompanije te naravno srednje velika poduzeća.

Alati su jednostavni za korištenje, a korisniku je dostupan i velik broj opcija. No, baš zbog jako puno mogućnosti i velikog broja opcija Salesforce može biti zahtjevan za savladati malim tvrtkama u kojima nekoliko osoba upravlja svim procesima. Također još jedan od nedostataka za manje tvrtke je relativno visoka cijena paketa po korisniku.

Zoho CRM se lako implementira u mala poduzeća, a korisnicima nudi zaista veliki izbor alata, prilagodljiv je potrebama, i funkcionalan u mnogim pravcima. CRM moduli ovog softvera izgledaju moderno, pregledni su i intuitivni. Zoho ima free verziju korištenja s ograničenim mogućnostima i opcijama.

HubSpot nudi poslovne opcije manjim tvrtkama, neovisan je alat i lagan za ulazak u svijet CRM sustava. HubSpot CRM dio je marketing i prodajne platforme i potpuno je besplatan. U svojoj besplatnoj inačici nema ograničenja broja korisnika i nudi najviše u odnosu na sve druge konkurente na tržištu.
Ukoliko želite preuzeti besplatan CRM za svoje čarter poslovanje kako bi ste ga podigli na višu razinu slobodno zatražite svoj pristup.

Prethodno spomenuta CRM rješenja imaju besplatne verzije, a sve napredne opcije i dodatni moduli traže odabir neke naplative licence.

Ako trebate stručnu pomoć i podršku kod implementacije HubSpot Solution sustava u vaše čarter poslovanje, slobodno nas kontaktirajte

Neprekidno ste u potrazi za poboljšanjem poslovanja svoje tvrtke? Prijavite se na naš newsletter i dobivajte informacije koje vam trebaju! 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?

čarter.hr i Seazone – novo partnerstvo u yachting industriji
čarter.hr i Seazone – novo partnerstvo u yachting industriji

Za nautičare sve u čarter industriji koji teže optimizaciji svojeg poslovanja i žele se istaknuti u konkurentnom tržištu, čarter.hr je postao neprocjenjiv resurs. Jednako tako za one koji ga još nisu otkrili, Seazone nudi pregršt opcija koje će biti od pomoći svakome tko je u industriji ili u njoj želi biti. Provjerite koje su prednosti suradnje s ove dvije platforme i zašto su odlučile udružiti snage.

Online prezentacija čarter usluga – kako se istaknuti uz pomoć 3D vizuala
Online prezentacija čarter usluga – kako se istaknuti uz pomoć 3D vizuala

Svima nam je jasno kako ljudi plovila za najam traže online. Prisustvo vaše čarter tvrtke na internetu je postalo nužno želite li biti konkurentni. Ti isti ljudi će postati vaši gosti, a to će učiniti brže i lakše ako koristite inovativne tehnologije, ako što su 3D vizuali.