Pripremite temelje za online rast čarter poslovanja
29.06.2020. / Razno

Svako poslovanje pa tako i čarter poslovanje treba dobre temelje za rast i razvoj. U današnje vrijeme kada se cijeli svijet našao u jednoj potpuno novoj i nepoznatoj situaciji globalne pandemije izazvane korona virusom, brojna poslovanja traže nove strategije i nove načine kako prilagoditi svoja poslovanja. Kao ključna prednost pokazalo se - imati snažnu on line prisutnost i koristiti što više digitalnih kanala.

Digitalni marketing je i prije korona krize bio područje koje se vrlo brzo mijenjalo. Internetski trendovi i terminologija mijenjaju se jednako brzo kao i marketinški, tako da je teško pratiti svaki novi koncept. Danas je svijet sve digitalniji, a poduzetnici se pitaju: kako će digitalna tehnologija postići da njihovo poslovanje raste? I što moraju učiniti da njihivo poslovanje postane doista digitalno?

Kako se ekonomija usporava, tvrtke se okreću tzv. 'inbound' marketingu (ulaznom marketingu) jer je to učinkovitiji način raspodjele marketinških resursa od onog tradicionalnog, 'outbound' (izlaznog) marketinga. Inbound marketing ima više prednosti, a tri osnovne su:

1. Manje košta - Izlazni marketing znači trošenje novca - bilo kupovinom oglasa u tiskanim izdanjima, kupnjom mailing lista ili iznajmljivanjem štandova na sajmovima. Inbound marketing znači stvaranje sadržaja i razgovor o njemu. Blog ne košta ništa za početak. Besplatan je i Facebook račun. Oboje mogu privući stotine i tisuće kupaca na vašu web stranicu. Marketinški ROI (povrat na uloženo) iz inbound kampanja je veći.

 

2. Bolje ciljanje kupaca- Tehnike poput poziva na hladno, masovne pošte i kampanje e-pošte slabo su ciljane. Obraćate se pojedincima zbog jednog ili dva atributa u bazi podataka. Kada radite Inbound Marketing, pristupate samo osobama koje su se samokvalificirale. Pokazuju interes za vaš sadržaj, tako da će vjerojatno biti zainteresirani za vaš proizvod.

 

3. To je investicija, a ne tekući trošak - Kada na Google tražilici kupite oglašavanje s plaćanjem po kliku, vrijednost mu nestaje čim ga platite. Da biste zadržali poziciju na vrhu Googleovih plaćenih rezultata, morate nastaviti plaćati. Međutim, ako uložite svoje resurse u stvaranje kvalitetnog sadržaja koji se svrstava u Googleove organske rezultate, bit ćete tu dok vas netko ne prestigne. Dok netko drugi ne stvori bolji sadržaj od vašeg.

 

Ne postoji jamstvo da će vaše poslovanje privući kupce samo svojim postojanjem, a čak i ako to učini, možda nećete privući onoliko kupaca koliko vam je potrebno da vaše poslovanje postane profitabilno. Pomoću digitalnog marketinga možete doseći ogromnu publiku na način koji je i isplativ i mjerljiv.

 

Vaši klijenti su online

Vaši klijenti su online

 

Ako ste do sada izbjegavali digitalni marketing, je li to zato što mislite da jednostavno niste spremni? Mislite li da vam treba još malo vremena ili možda smatrate da je za digitalni marketing dovoljno imati web stranicu i da će se prodaja dogoditi sama od sebe?

Problem je što su vaši postojeći klijenti i potencijalni klijenti već na mreži. Sada. Danas. Postoji velika šansa da upravo sada traže čarter usluge, i ako vas ne mogu lako pronaći, vjerojatno će odabrati drugu ponudu.

Ovako ljudi danas posluju. Kad netko ima interes za određenom uslugom, bilo da je to nekak vaša konkretna usluga ili ga zanima vaš brend, prvo što će učiniti je istražiti na internetu i vidjeti što sve može saznati o vama.

Vaši klijenti očekuju da će vas tamo pronaći s web stranicom ali i na društvenim medijima. Možda traže recenzije kako bi vidjeli što drugi ljudi govore o vašoj tvrtki i jeste li dobar partner za poslovanje. Vrijedli li se s vama upuštati u poslovni odnos.

Ako vas potencijalni klijent ne može pronaći na mreži, može zaključiti da vaša tvrtka nije legitimna. Postoji velika vjerojatnost da će pomisliti kako se radi o neozbiljnom poslovanju i vrlo će brzo krenuti u potragu za nkom drugom tvrtkom.

Jednom kada potencijalni klijenti odu, vjerovatno se neće vratiti.

 

Budite dostupni svojim klijentima

Budite dostupni klijentima online

 

Jasno je da je u današnjem digitalnom svijetu na prvom mjestu prosječni potrošač koji traži ono što želi. Koji god proizvod ili uslugu traži, najvjerojatnije će započeti pretragu s Googleom. Ako ste prisutni na internetu (imate web stranicu), ali vašu je konkurenciju lakše pronaći, tada klijent neće ni stići do vas. Osim stvaranja web stranice, potrebno je da ona bude optimizirana za tražilice. Potrebno je da tražilice vaš sadržaj istaknu kao točno ono što potencijalni klijent traži.

Razmišljajte o digitalnom marketingu kao o načinu da postanete što dostupniji ljudima kojima pokušavate pristupiti kako biste ponudili svoje usluge. Digitalnim marketingom ste u mogućnosti privući mnogo veću publiku nego što ste to mogli do sada.

Stvaranjem prisutnosti na internetu vaša je tvrtka otvorena za poslovanje i kada je fizički zatvorena. Možete stvoriti atmosferu u kojoj vam klijenti mogu doći u bilo koje doba dana ili noći. Korisnici i potencijalni klijenti mogu vam slati e-mailove s pitanjima, bukirati i pregledavati vaše brodove.

Digitalno komunicirajući s ljudima, možete početi upoznavati što oni traže. Što ih muči ? Koja im rješenja možete ponuditi? Umjesto da pokušavate pogoditi, digitalni marketing vam daje alate i metode za otkrivanje tko su zapravo vaši kupci.

Jednom kada znate tko su vaš kupci lakše ćete im prilagoditi svoju uslugu.

Na ovaj način počinjete graditi odnos sa svojim kupcima. Postajete mnogo više od posla. Postajete pouzdan partner.

Mnogi oblici digitalnog marketinga omogućuju vam komuniciranje o vašem brendu i dosezanje široke ciljne publike, čak i kad vam je proračun vrlo mali. U usporedbi s oglašavanjem na TV-u, radiju ili putem izravne pošte, digitalni marketing košta znatno manje i istovremeno doseže mnogo širu publiku.

Korištenje digitalnog marketinga za promociju vašeg čarter poslovanja pomoći će vam da stvorite dobre temelje i veće šanse za poslovni uspjeh.

Ukoliko ste u potrazi za poboljšanjem svog čarter poslovanja ili trebate pomoć oko digitalnog marketinga i implementacije u svoje poslovanje kontaktirajte nas.

Prijavite se na naš newsletter na zonaplus.hr i dobivajte informacije koje vam trebaju!