7 koraka za učinkovitu content strategiju malih čarter tvrtki


Content ili sadržajni marketing je često zaboravljena ili “nebitna” stavka kod mnogih tvrtki, pa tako i kod čartera. No, ako sa malo želite stvoriti puno, donosimo vam 7 koraka za učinkovitu strategiju.

Content marketing ili sadržajni marketing jedan je od najučinkovitijih načina za privlačenje novih, ali i za zadržavanje postojećih kupaca. U današnjem poslovnom svijetu ukoliko želite nadmašiti konkurenciju morate imati snažnu online prisutnost.  
 
Ovo se posebno odnosi na uslužne djelatnosti, poput čartera plovila. Kako bi bili konkurentni i izdvojili se od ostatka bogate ponude, morate imati značajnu prisutnost na društvenim mrežama, dobro pozicioniranje na glavnim tražilicama kao što su Google ili Bing. Dodatno trebate brinuti i o recenzijama koje vaši korisnici ostavljaju na raznim online portalima. 
  
Kako bi vaša tvrtka opstala i zadržala postojeći rang uspješnosti, neophodno je biti iznad konkurencije pružajući svojoj ciljnoj publici kvalitetan i relevantan sadržaj
  
Prema istraživanju HubSpot-a gotovo 72% malih tvrtki ustanovilo je kako uz pomoć content marketinga uspjelo značajno poboljšati svoje online rangiranje. Content marketing – sadržaj koji je vezan uz ponudu, ali sadržaj koji direktno ne reklamira, rješenje je kojim se marketinški stručnjaci koriste već godinama.  
 
Sadržaj je učinkovit način poboljšanja vidljivosti proizvoda na Google-u i ostalim tražilicama. Osnovni temelj uspješnog content marketinga jest stvaranje relevantnog i kvalitetnog sadržaja.

Rješenje za male proračune, a velike snove

Jeste li čarter tvrtka s velikim snovima, ali imate skroman proračun? Ne brinite, mnoge male tvrtke su u istoj dilemi i muku muče sa postavljanjem ispravne strategije za svoje poslovanje. 
  
Preporučujemo vam slijediti ove sveobuhvatne korake kako biste pripremili učinkovitu marketing strategiju za svoju čarter tvrtku: 

  1. Postavite ciljeve 
  2. Mislite na publiku 
  3. Pozicioniranje brenda 
  4. Društvene mreže 
  5. Blogovi 
  6. Evergreen sadržaj
  7. E-mail marketing

1. Postavite ciljeve 
Prvi i osnovni zahtjev za planiranje dobre strategije je postavljanje vašeg cilja. Onaj tko radi strategiju bi trebao bez sumnje biti dobro upoznat s ciljevima tvrtke i akcijama koje se želi postići od korisnika. Jasna vizija cilja koji će se ostvariti omogućit će vam razvoj uspješne strategije u vrlo kratkom vremenu.  
  
2. Mislite na publiku 

Ciljajte svoju publiku stvaranjem relevantnog i korisnog sadržajaSljedeći i najvažniji korak koji treba uzeti u obzir je identifikacija ciljane publike. Kao tvrtka trebate biti svjesni publike koju želite ciljati sve do prodaje svojih usluga. Jasna slika ciljane publike na društvenim mrežama dovodi do stvaranja relevantnog i korisnog sadržaja za čitatelje.  

To će donijeti veći promet na vašu web stranicu i poboljšati vašu vidljivost na tražilicama. Morate istražiti što točno vaša publika želi. Koje su joj teme interesantne i sa kojim oblikom sadržaja ćete najbolje komunicirati prema njima. 

3. Pozicioniranje brenda 
Razvijte svoj brend s jasnom vizijom onoga što se treba postići. Kod brendiranja je vrlo važno u ranoj fazi definirati što podrazumijeva brend tvrtke te dugoročno i strateški razmišljati o mogućem razvoju brenda.  
Vaša bi tvrtka trebala objavljivati redoviti sadržaj o uslugama koje nudite, kako bi čitatelji dobili jasnu sliku o vama i oblikovali svoje mišljenje.  

Promišljen razvoj brenda će pomoći na duge staze, dok će nedovoljno ili krivo razrađeni brendovi u određenoj fazi poslovanja morati ići u rebranding koji nije ni jeftin, ni lagan posao. 
  
4. Društvene mreže 
Svi sada razumijemo važnost aktivnog sudjelovanja na društvenim mrežama. Platforme kao što su Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn i drugi već dugo nisu ograničeni samo na osobnu upotrebu.  
Ove platforme igraju značajnu ulogu u širenju i promicanju malih tvrtki. Dakle, postaje nužno uključiti marketing društvenih mreža u content marketing.

Za pokretanje marketinga na društvenim mrežama važno je odabrati pravu platformu koja se temelji na ciljanoj publici. Kada ste odabrali svoju platformu ili više njih, putem kojih ćete komunicirati sa svojim klijentima, počnite objavljivati sadržaj redovito ili u fiksnim intervalima. 
  
5. Blogovi 
Izrada i promocija bloga vrlo je važan dio strategije content marketinga. Mnogi marketinški stručnjaci smatraju kako je promocija blogova u objavama pomogla poboljšati njihovu vidljivost na društvenim mrežama i rezultirala s više pratitelja.

Stvarajte relevantan sadržaj u blogovima

Stvorite sadržaj imajući na umu ciljanu publiku. Dijeljeni sadržaj trebao bi biti jedinstven i relevantan za vaše usluge i publiku. Dijeljenje blogova na društvenim mrežama pomaže pri generiranju prometa na vašoj web stranici i stvaranju prilika za pretvaranje ‘followera’ u klijente. 
  
6. Evergreen sadržaj 
Najbolja stvar kod izrade originalnog i korisnog sadržaja jest što on ostaje na vašoj web stranici neograničeno vrijeme. Idealno je stvarati sadržaj koji je relevantan za struku i koji s vremenom neće izgubiti na vrijednosti.  

Sadržaj koji se dijeli na vašoj web stranici, bilo kao blog ili u bilo kojem drugom obliku, je isplativo rješenje, kao i prilika za generiranje više potencijalnih klijenata
Preporučljivo je napraviti temeljita istraživanja prije stvaranja sadržaja i također imati na umu sklonost i zahtjeve vaše ciljane publike. 
  
7. E-mail marketing 
Slanje tjednog ili dvotjednog newstlettera svojoj publici oduvijek je pomagalo u izgradnji lojalnosti brendu. To je još jedan troškovno učinkovit način content marketinga za male tvrtke.  

Kod slanja newslettera, nemojte zaboraviti dodati ikone društvenih mreža na dnu stranice. To će omogućiti vašoj publici lakše i brže se povezivanje. 
Svakako, budite savjesni i pridržavajte se svih zakonom propisanih kriterija vezanih uz zaštitu osobnih podataka kod kreiranja listi korisnika. 
  
Content marketing vrlo je učinkovit način promoviranja vašeg brenda, jer u suštini pomaže u širenju poslovanja, privlačenju novih klijenata i jačanju vašeg odnosa s postojećim klijentima. 
  
Sada kad imate pred sobom osnovne korake koje bi ste trebali poduzeti, lakše ćete prionuti izradi vlastite marketing strategije, a ukoliko ipak imate poteškoća kontaktirajte nas za više savjeta. 
  
Neprekidno ste u potrazi za poboljšanjem poslovanja svoje tvrtke? Prijavite se na naš newsletter i dobivajte informacije koje vam trebaju

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?