Zašto koristiti društvene mreže u poslovne svrhe – infografika

Svi mi znamo što su društvene mreže i kako funkcioniraju, zar ne? Svakodnevno ih koristimo privatno, ali i poslovno. Jesmo li svjesni potencijala koje nam društvene mreže donose u poslu?

Budimo realni, svi mi znamo što su društvene mreže i kako funkcioniraju, zar ne? Ali, što ako vam kažemo da Instagram ima nebrojeno različitih modela za privlačenje sljedbenika, a da na Facebook-u možete targetirati svoju publiku po 9 različitih kriterija da bi ste povećali vidljivost, dok na Linkedin-u uz pomoć pravih ključnih riječi možete lako pronaći točno onakvog zaposlenika kakvog tražite. Hoćete li se i dalje smatrati guruom društvenih mreža?

Dopustite nam da vam ilustriramo važnost korištenja društvenih mreža i online marketing usluga kako biste donijeli prave odluke za vaše još uspješnije čarter poslovanje!

Prije svega, ono što se vi kao voditelj (marketinga) jedne male ili srednje čarter tvrtke trebate pitati je: gdje su moji klijenti? Koriste li moji klijenti društvene mreže? Ako je odgovor da, tada i vi svakako morate koristiti društvene medije.

Društvenim medijima ciljajte svoju publiku

Ono što je karakteristično za većinu čarter kompanija u Hrvatskoj je da na upravljanje društvenim medijima gledaju kao na još jednu dodatnu obavezu u ionako pretrpanom radnom rasporedu. I to je posve razumljivo. Međutim, prema podacima koje nam daje Statista u 2017. godini od svih korisnika interneta čak 71% njih su ujedno i korisnici društvenih mreža, a taj broj i dalje raste. Društvene mreže su jedna od najpopularnijih online aktivnosti s visokim udjelom angažmana korisnika.

Dakle, odbacujući ideju sustavnog i planskog upravljanja društvenim medijima dovodite se do toga da odbacujete ogroman potencijal koji društvene mreže  imaju kod dosezanja svojih pravih klijenata.

Dakle, društveni mediji omogućuju vam da se povežete i direktno komunicirate sa svojim gostima. Što se više povežete i usvojite principe i pravila društvenih mreža, to ćete više imati koristi od toga.

Društvene mreže povećavaju svjesnost o vašem brandu (Brand Awareness)

Recimo to ovako: koliko vam je sredstava, vremena i truda potrebno uložiti da se istaknete među konkurencijom koja broji preko 600 aktivnih čarter kompanija? Puno? Koliko puno? Znate li koliko trebate uložiti i koliko će vam se vratiti?

Kada objavljujete na nekoj od društvenih mreža, bilo tko, tko vas prati ili mu se sviđa vaša stranica to će i vidjeti. Dakle svaki puta kad objavljujete, bilo da dijelite vrijedne informacije ili samo neki veseli/smiješni video, vi ćete biti pred očima (u rukama) svoje publike. A da ne govorimo o tome da će vaša publika rado podijeliti takav sadržaj sa svojim prijateljima, njihovi prijatelji sa svojima i tako dalje i tako dalje… Razmislite koliko je to mogućnosti!

Povećavate promet i konverzije na vašoj web stranici

Svaki puta kad uključite poveznicu na svoju web stranicu u nekoj objavi na društvenim mrežama, zapravo povećavate mogućnost svojoj publici da posjeti vašu web stranicu.

Recimo da ste objavili na svojoj web stranici neku novost ili blog tekst (poput ovoga) i podijelili ga na svojoj Facebook stranici. Vaša objava na FB stranici će biti pročitana i podijeljena među Facebook korisnicima i na taj način će biti dostupna većem broju ljudi, što više ljudi klikne na poveznicu, više će ljudi doći na vašu web stranicu. Što više ljudi posjeti vašu web stranicu to vam je bolji Google rang, a što vam je Google rang viši to više organskog prometa stiže na vašu stranicu. Više prometa na stranici znači i više mogućnosti za ostvarenje konverzija, odnosno konkretnih bukinga u ovom našem slučaju.

Pratite svoju konkurenciju

Svi smo čuli o Facebook špijunaži. Ili Instagram, ili Linkedin špijuniranju, ili o bilo kojoj vrsti online špijunaže. No u osnovi, praćenje vaše konkurencije ne samo da vas drži ‘budnima’, već na ovaj način vrlo jednostavno možete pratiti napredak općenito u branši. S takvim saznanjima možete se lako usporediti s konkurencijom i upotrijebiti ta znanja kako bi poboljšali svoje poslovanje.

Prednosti korištenja društvenih mreža u poslovanju čarter kompanija je mnogo, ovo su samo neke od najvažnijih. Koliko su čarter tvrtke u Hrvatskoj osvijestile ove prednosti možete slikovito vidjeti u sljedećoj infografici.

Zanima nas vidite li vi ovdje prednosti za sebe i svoje poslovanje te koliko vam ovo trenutno stanje u čarter branši ide na ruku.

Slobodno ostavite komentar ispod teksta, a ako vas zanima više o ovoj temi kontaktirajte nas i rado ćemo s vama podijeliti naša iskustva.

Čarter tvrtke na društvenim mrežama

 

Jedan ste od onih koji je neprekidno u potrazi za poboljšanjem poslovanja svoje čarter tvrtke?

Prijavite se na naš newsletter na zonaplus.hr i dobivajte informacije koje vam trebaju!