7 alata za digitalni marketing - besplatni, jednostavni i provjereno učinkoviti
13.05.2025.

7 alata za digitalni marketing - besplatni, jednostavni i provjereno učinkoviti

Digitalni marketing nikada nije bio potrebniji, a tržite nikada jače. Vrijeme je postalo najvrjednija valuta. Postalo je nužno da se posao odvija brže, ali i preciznije. I upravo zato su vam potreb...

Opširnije
Kako koristiti Google Analytics i njegove podatke
07.05.2025.

Kako koristiti Google Analytics i njegove podatke

Ne znate tko vam dolazi na web? A gdje su nestali svi oni klikovi i upiti koje ste očekivali? Ako ste ikad uložili u web, oglase ili društvene mreže, vrijeme je da saznate što se stvarno događa u poza...

Opširnije
Od marketinga do algoritma - što AI stvarno znači za sadržaj
30.04.2025.

Od marketinga do algoritma - što AI stvarno znači za sadržaj

Što se tiče sadržaja uvijek se govorilo Content is king - Sadržaj je kralj. Danas? Sadržaj je algoritam. U samo nekoliko godina, umjetna inteligencija je promijenila mnogo toga u content marketin...

Opširnije
Kako koristiti LinkedIn za B2B marketing i povezivanje (i ne pogubiti se usput)
23.04.2025.

Kako koristiti LinkedIn za B2B marketing i povezivanje (i ne pogubiti se usput)

Puno tvrtki u ima profil na LinkedInu, ali rijetko koja iz toga izvlači konkretnu korist. Česti problemi koje čujemo su: "Ne znamo što objaviti", "Nitko nam se ne javlja", "Imamo profile, ali niš...

Opširnije
Pišite blog koji prodaje
16.04.2025.

Pišite blog koji prodaje

Pišete blog, ali možda naslov ne privlači, uvod ne zadržava pažnju, a sadržaj ne nudi ono što ljudi traže. Dobar blog mora biti koristan, jasan i pisan za pravu publiku. U ovom vodiču vam pokazuje...

Opširnije
Što je konverzija i zašto je važna za vas
09.04.2025.

Što je konverzija i zašto je važna za vas

Je li se i vama, kao i nama, čini kako često spominjemo konverziju? Ipak, još uvijek nismo objasnili što je to ona točno. Evo primjera konverzije - imate fizičku trgovinu u koju ljudi ulaze, razg...

Opširnije