Digitalni marketing nikada nije bio potrebniji, a tržite nikada jače. Vrijeme je postalo najvrjednija valuta. Postalo je nužno da se posao odvija brže, ali i preciznije. I upravo zato su vam potreb...
OpširnijeNe znate tko vam dolazi na web? A gdje su nestali svi oni klikovi i upiti koje ste očekivali? Ako ste ikad uložili u web, oglase ili društvene mreže, vrijeme je da saznate što se stvarno događa u poza...
OpširnijeŠto se tiče sadržaja uvijek se govorilo Content is king - Sadržaj je kralj. Danas? Sadržaj je algoritam. U samo nekoliko godina, umjetna inteligencija je promijenila mnogo toga u content marketin...
OpširnijePuno tvrtki u ima profil na LinkedInu, ali rijetko koja iz toga izvlači konkretnu korist. Česti problemi koje čujemo su: "Ne znamo što objaviti", "Nitko nam se ne javlja", "Imamo profile, ali niš...
OpširnijePišete blog, ali možda naslov ne privlači, uvod ne zadržava pažnju, a sadržaj ne nudi ono što ljudi traže. Dobar blog mora biti koristan, jasan i pisan za pravu publiku. U ovom vodiču vam pokazuje...
OpširnijeJe li se i vama, kao i nama, čini kako često spominjemo konverziju? Ipak, još uvijek nismo objasnili što je to ona točno. Evo primjera konverzije - imate fizičku trgovinu u koju ljudi ulaze, razg...
Opširnije