Provedite migraciju Google Analyticsa na vrijeme
22.02.2023. / Analiza i strategija

S početkom srpnja 2023. vaš GA4 račun ostaje bez podataka. Nemojte to dopustiti - provedite migraciju Google Analyticsa prije isteka tog roka.

Do sada ste vjerojatno upoznati s činjenicom kako će se Google Analytics 1. srpnja 2023. prebaciti na Google Analytics 4 (GA4), noviju i poboljšanu verziju usluge. Najava ove promjene izazvala je popriličnu pomutnju u marketinškom svijetu iz više razloga.  
 
Prije svega, otprilike šest mjeseci nakon migracije, Universal Analytics će potpuno prestati prikupljati nove podatke, stoga nemojte dopustiti da nedostatak povijesnih podataka ugrozi vaše poslovanje. 
 
Osim što sam proces migracije nije jednostavan i zahtijeva određeni trud i vrijeme, važno je započeti ga što prije. Kako se bliži srpanj, tako će liste čekanja biti sve duže, a vrijeme potrebno za pravilnu implementaciju sve kraće.   

Zašto je potrebno požuriti sa migracijom na GA4?  

Bez obzira na najavljene velike promjene, nema mjesta panici, ali nije ni vrijeme za čekanje. Vaša postojeća analitika prestat će raditi 1. srpnja 2023., a budući kako se vaša trenutna analitika i GA4 analitika razlikuju, podaci koje posjedujete neće se prenijeti na vaš novi GA4 račun.  
 
Trenutačni podaci iz stare analize bit će dostupni samo do kraja 2023. godine. GA4 prikuplja podatke od trenutka kada je račun postavljen i ne postoje povijesni podaci prije tog trenutka. Mogući problemi mogu nastati pri donošenju poslovnih odluka vezanih uz sve marketinške kampanje, KPI-ove, usluge i proizvode.  
 
Imajte na umu - proces prelaska na GA4 nije trenutačan, stoga pokušajte u svakom trenutku biti dobro informirani i započeti proces migracije što je prije moguće.    

Prednosti brže migracije  

Osim što nećete izgubiti svoje povijesne podatke i moći ćete poslovati s manje stresa, pravovremena migracija može vam donijeti više koristi. Što prije otvorite svoj GA4 račun i počnete prikupljati podatke na obje platforme paralelno, to ćete prije imati marketinšku prednost u odnosu na svoje konkurente koji ovog srpnja neće imati podatke na svojim GA4 računima.  
 
Vaše buduće marketinške kampanje bit će uspješnije ako se sada počnete prilagođavati kako biste razumjeli sve aspekte korištenja GA4. S obzirom kako je privatnost korisnika glavna briga, GA4 migracija pruža rješenja koja su nam potrebna, ali samo ako se proces pravilno izvede.  
 
Novo ažuriranje omogućuje poboljšano praćenje bez ugrožavanja privatnosti korisnika i pomaže u usmjeravanju kampanja u pravom smjeru.  


Pogodnosti GA4  

GA4 pruža mnoštvo informacija koje su ključne za učinkovit marketing. Bez kolačića i modeliranja ponašanja i konverzije, marketinški stručnjaci mogu koristiti podatke s weba i aplikacija za bolje praćenje korisnikova putovanja od prvog posjeta do konverzije.  
 
GA4 omogućuje prepoznavanje glavnih izvora organskog prometa i poboljšava obradu organskog prometa.  
 
U Universal Analyticsu smo, prema potrebama projekta, mogli analizirati pokazatelje posjećenosti jedne stranice, dok smo u GA4 stope posjećenosti pojedine stranice zamijenili sesijom.  
 
Uz poboljšanu analizu angažmana korisnika, tu su i dodatne pogodnosti, kao što je veliki broj parametara, poboljšana vizualizacija i izvještavanje te šira publika za vaše oglasne kampanje.  


Kako započeti migraciju na GA4? 

Prije svega, pokušajte se dobro informirati kako biste znali s kakvim se izazovima susrećete i koji je najbolji mogući način za rješavanje nedoumica. Zato što su analitičke platforme toliko različite, Google ne može prenijeti vaše trenutne podatke iz UA u GA4.  
 
Osim toga, nije moguće automatski prijeći na GA4 jer je to proces koji zahtijeva manualni rad, procjenu i planiranje. Čak i kada prijeđete na GA4, to ne znači obavljen posao, jer je testiranje otklanjanja pogrešaka neophodno kako bi se osigurala najbolja izvedba u budućnosti.  
 
Ako vam se sve ovo čini komplicirano i dugotrajno, uvijek se možete obratiti stručnjacima za praćenje podataka i analitiku. Uz pomoć stručnjaka cijeli proces i edukacija tima može proći bez stresa i gubljenja vremena.  
  
Promjene su gotovo uvijek teške, ali često neophodne. Želite li ići ukorak s vremenom i ne dovoditi u pitanje uspjeh svog poslovanja, pravodobna migracija na GA4 donijet će vam prednost pred konkurencijom, bolji uvid u statistiku i uvelike olakšati svakodnevni rad.