U digitalnom marketingu često se mogu čuti termini kao što su SEO, CTR, leadovi, pikseli i remarketing… Osjećate se izgubljeno među tim pojmovima? Imate pitanja? Zanima vas što možete učiniti za svoje...
OpširnijeNe znate tko vam dolazi na web? A gdje su nestali svi oni klikovi i upiti koje ste očekivali? Ako ste ikad uložili u web, oglase ili društvene mreže, vrijeme je da saznate što se stvarno događa u poza...
OpširnijePuno tvrtki u ima profil na LinkedInu, ali rijetko koja iz toga izvlači konkretnu korist. Česti problemi koje čujemo su: "Ne znamo što objaviti", "Nitko nam se ne javlja", "Imamo profile, ali niš...
OpširnijeJe li se i vama, kao i nama, čini kako često spominjemo konverziju? Ipak, još uvijek nismo objasnili što je to ona točno. Evo primjera konverzije - imate fizičku trgovinu u koju ljudi ulaze, razg...
OpširnijeTrošite na marketing, ali ne znate isplati li se? ROI (Return on Investment) pokazuje koliko vaši oglasi, SEO, email kampanje i društvene mreže donose stvarne rezultate. Saznajte kako pratiti ROI, opt...
OpširnijeJeste li zaglavili? Radite digitalni marketing, ali bez rezultata? Trošite novac na oglase, svakodnevno objavljujete na društvenim mrežama, a prodaja stoji? Niste jedini. Mnoge tvrtke ulažu u digi...
Opširnije