Trebate li (i zašto) znati što je CLV - životna vrijednost kupca?
25.09.2024.

Trebate li (i zašto) znati što je CLV - životna vrijednost kupca?

Želite li biti uspješni u svom poslovanju? Dugoročno? Onda morate početi stvarno razumijevati svoje kupce - njihove potrebe i želje. Životna vrijednost kupca (CLV) jedna je od najvažnijih metrika za...

Opširnije
Što je i treba li vam CRM sustav?
18.09.2024.

Što je i treba li vam CRM sustav?

U moru poslovnih kratica, sigurno ste naišli na CRM. Vjerojatno niste uspjeli shvatiti što je CRM, ali ste shvatili da osoba od koje ste čuli taj pojam jednostavno bez njega ne može funkcionirati ...

Opširnije
Kako dovesti promet na web stranicu (i povećati ga)
04.09.2024.

Kako dovesti promet na web stranicu (i povećati ga)

Saznajte nekoliko načina s kojima možete povećati promet na vašoj web stranici. Neki od njih su brza rješenja, a neki dugoročni procesi. Ali svi oni imaju jedan cilj – dovesti više ljudi na vašu w...

Opširnije
Što je i trebate li raditi lokalni SEO
28.08.2024.

Što je i trebate li raditi lokalni SEO

Želite li da vas nađu on koji u vašoj blizini traže baš ono što vi imate? To ćete učiniti uz pomoć lokalnog SEO-a. Search engine optimizacija, a k tome još i lokalna može učiniti puno za vaše poslovan...

Opširnije
7 marketinških alata i softvera za mala poslovanja (i svačiji džep)
21.08.2024.

7 marketinških alata i softvera za mala poslovanja (i svačiji džep)

Imate malo poslovanje i čini vam se kako se svijet oko vas prebrzo kreće? Osjećate li se zasjenjeni većim konkurentima? Mislite kako svi ostali imaju veći budžet od vas? Ali evo u čemu je stv...

Opširnije
Što je buyer persona i zašto biste trebali napraviti jednu (ili nekoliko)
14.08.2024.

Što je buyer persona i zašto biste trebali napraviti jednu (ili nekoliko)

Zamislite da imate "nešto posebno" u svojoj strategiji digitalnog marketinga, nešto što će vam pružiti gotovo potpuni uvid u umove vaših kupaca. Ovo "tajno oružje" je profil buyer persone. Ovi fikti...

Opširnije