Jeste li ikada imali osjećaj kako vaš marketing “rastegnut” na puno strana, ali ne donosi rezultate? Objavite nešto na Instagramu, pošaljete newsletter, postavite oglas… Ali svaki od tih koraka, govor...
OpširnijeLjudi vole vjerovati kako donose odluke racionalno. No, istraživanja iz područja neuromarketinga pokazuju kako je većina odluka, uključujući i one o kupnji, vođena emocijama i automatskim reakcijama...
OpširnijeProsječan korisnik izložen stotinama marketinških poruka dnevno. I zato pitanje „što odabrati – tradicionalni ili digitalni marketing?” postaje itekako relevantno. Nema univerzalnog odgovora. Sve ovis...
OpširnijePonekad vam ne treba puno, ni novi blog, ni skuplji alat. Dovoljno je znati što ljudi stvarno traže na Googleu i kako im na to odgovoriti. Ako ste ikad vidjeli dio s dodatnim pitanjima „People Also As...
OpširnijeU digitalnom marketingu često se mogu čuti termini kao što su SEO, CTR, leadovi, pikseli i remarketing… Osjećate se izgubljeno među tim pojmovima? Imate pitanja? Zanima vas što možete učiniti za svoje...
OpširnijeNe znate tko vam dolazi na web? A gdje su nestali svi oni klikovi i upiti koje ste očekivali? Ako ste ikad uložili u web, oglase ili društvene mreže, vrijeme je da saznate što se stvarno događa u poza...
Opširnije