Što mali brendovi mogu naučiti od velikih u digitalnom marketingu
22.10.2025.

Što mali brendovi mogu naučiti od velikih u digitalnom marketingu

Veliki brendovi ulažu milijune u digitalni marketing, ali iza tih budžeta kriju se jednostavna pravila koja se mogu primijeniti i u puno manjim okvirima. Imate malu tvrtku ili obrt? Saznajte što i vi ...

Opširnije
Što je social listening (i 5 razloga zašto ga trebate raditi)
15.10.2025.

Što je social listening (i 5 razloga zašto ga trebate raditi)

Netko sigurno raspravlja o usluzi ili proizvodu koje nudite. Možda ih hvali. Moža i ne. Možda vas uspoređuje s konkurencijom. A vi to uopće ne znate, jer rasprava prolazi potpuno mimo vas. Zato postoj...

Opširnije
Omnichannel marketing - pričajte svoju priču preko svih kanala
10.09.2025.

Omnichannel marketing - pričajte svoju priču preko svih kanala

Jeste li ikada imali osjećaj kako vaš marketing “rastegnut” na puno strana, ali ne donosi rezultate? Objavite nešto na Instagramu, pošaljete newsletter, postavite oglas… Ali svaki od tih koraka, govor...

Opširnije
Što je neuromarketing i zašto se koristi u digitalnom marketingu
03.09.2025.

Što je neuromarketing i zašto se koristi u digitalnom marketingu

Ljudi vole vjerovati kako donose odluke racionalno. No, istraživanja iz područja neuromarketinga pokazuju kako je većina odluka, uključujući i one o kupnji, vođena emocijama i automatskim reakcijama...

Opširnije
Tradicionalni vs. digitalni marketing: što, kada i zašto?
23.07.2025.

Tradicionalni vs. digitalni marketing: što, kada i zašto?

Prosječan korisnik izložen stotinama marketinških poruka dnevno. I zato pitanje „što odabrati – tradicionalni ili digitalni marketing?” postaje itekako relevantno. Nema univerzalnog odgovora. Sve ovis...

Opširnije
Kako koristiti “People Also Ask” za SEO strategiju
25.06.2025.

Kako koristiti “People Also Ask” za SEO strategiju

Ponekad vam ne treba puno, ni novi blog, ni skuplji alat. Dovoljno je znati što ljudi stvarno traže na Googleu i kako im na to odgovoriti. Ako ste ikad vidjeli dio s dodatnim pitanjima „People Also As...

Opširnije