7 alata za produktivan digitalni marketing
13.05.2021. / Edukacija djelatnika

Ako ste još mali, neafirmirani brand, svaka je pomoć oko marketinga dobrodošla. Dobra je vijest da za uspješan digitalni marketing ne morate provoditi gomilu vremena tražeći i proučavajući načine na koji ostvariti sve svoje ciljeve. Postoji cijeli niz alata koji vam u tome mogu pomoći. Ovi alati maksimalno olakšavaju cijeli marketinški proces čiji je cilj, u konačnici, osnaživanje vašeg branda i učvršćivanje njegove pozicije na tržištu.

U nastavku vam donosimo listu od sedam alata za digitalni marketing prilagođenih vašim potrebama. Većini marketinških stručnjaka oni su od velike pomoći. Stoga, mogu biti i vama bez obzira upravljate li svojim marketingom sami, u malom timu ili ste dio velike korporacijske organizacije.

 


1. Hootsuite


Hootsuite zaista može osnažiti strategiju vašeg digitalnog marketinga. Ovaj alat vam pomaže upravljati svim vašim društvenim profilima i ostvariti vrhunske rezultate. Omogućuje vam da napravite više uz manje uloženog vremena, ali i novca.

Ne morate više provoditi beskonačno mnogo vremena na svim vašim društvenim profilima, jer Hootsuite značajno krati vrijeme i pomaže vam ostvariti sve vaše ciljeve kada se radi o marketingu na društvenim mrežama. S ovim alatom možete u samo nekoliko klikova tempirati (schedule) sve svoje objave i pri tom uštedjeti kako vrijeme tako i novac.

S Hootsuiteom možete napraviti kvalitetan sadržaj koji će zadiviti vašu publiku i doći na domet više ljudi. Posebne pogodnosti tiču se slika, pa možete pristupiti svojoj zbirci bez problema i omogućiti vašim pratiteljima da vizualiziraju ono što im nudite.

Ovaj alat vam pomaže i saznati što vaši krajnji korisnici zapravo misle. Uz Hootsuite, imate mogućnost pratiti najnovije diskusije na društvenim mrežama, trendove, te spominjanja vašeg branda. S Hootsuiteom možete brzo odgovoriti na komentare iz “sandučića” (inboxa) koji kombinira poruke sa svih vaših društvenih profila.

Što se cijene tiče, ukupno postoje četiri plana i cijene se kreću od 19 do 599 dolara mjesečno za planove Professional, Team i Business, dok se za Enterprise plan cijena kroji u skladu s vašim potrebama.

 

2. Mailchimp


Ako imate velike ideje i tražite integriranu marketinšku platformu, Mailchimp je pravi alat za vas. Mailchimp je kao stvoren za male tvrtke jer im pomaže upravljati e-mail marketingom. Mailchimp može gotovo sve - od ekstrakcije podataka o vašem ciljnom tržištu, preko organizacije marketinških kanala, pa sve do kreiranja izvješća.

Krajnji je cilj da svoje ciljeve postignete brže i učinkovitije - sve s jedne jedine platforme. Preko Mailchimpa možete stvoriti i urediti domenu - personaliziranu baš po vašoj mjeri, te na taj način dati svojem brandu web mjesto.

Preko Mailchimpa imate priliku poslati pravu poruku u pravo vrijeme pravim ljudima. Možete i stvarati oglase za društvene mreže, stranice za pozivanje na akciju, razglednice i još mnogo toga.

Imate malu tvrtku koja pruža usluge? Nema problema! Mailchimp će vam pomoći da s njome dođete na domet pravih ljudi čiji će se interes pretvoriti u konverzije. Za Mailchimp se može reći da je to alat koji stavlja ljude u središte marketinške kampanje, ali vam i pomaže da upoznate vaše ciljno tržište, te vas upućuje s kime je najbolje komunicirati.


U Mailchimpu nekoliko je mogućih paketa i njihova se cijena kreće od besplatne do 300 dolara mjesečno, ovisno o vašim željama i potrebama. Imate i mogućnost uzimanja posebnih email paketa.

 

3. Buffer


Buffer je jedan od onih alata koji kombiniraju jednostavnost i autentičnost. Ovaj alat vam pruža priliku da ispričate priču vašeg branda, ali istovremeno vam pomaže i proširiti vašu bazu pratitelja kroz alate za objavljivanje, analitiku, te platformu za angažman.

Koliko je Buffer ugledna kompanija govori i činjenica i da brandovi kao što su Shopify i Spotify koriste njezine usluge. Buffer je skup alata za društvene medije koji upravo cilja na male tvrtke poput vaše. Stoga, s Bufferom najprije možete stvoriti i uputiti vrhunske objave prema vašem ciljnom tržištu, mjeriti njihovu performansu, kreirati izvješća, te dobiti uvide na temelju kojih ćete donijeti odluke o povećanju dosega, angažmana i prodaje.

Samo jedna jednostavna kontrolna ploča (dashboard) vam omogućuje da kreirate savršene objave za vaš finalni uspjeh. Dosta korisnika Buffer smatra posebno dobrim za Instagram zato što imate na raspolaganju mogućnost direktnog tempiranja, tempiranja prvog komentara, poziva na akciju (prodaja), te podsjetnika ako trebate staviti objavu u određeno vrijeme bez tempiranja.

S Bufferom ne morate raditi sami jer podržava i rad u timu. Dakle, možete bez problema kreirati objave, pa ih dijeliti i dobiti povratne informacije, recenzije kvalitete, možete gledati objave tima, ali i lako dijeliti i upravljati pristupom svakom profilu vaših društvenih mreža.

Buffer je svakom korisniku dostupan već od besplatnog paketa s ograničenjima do paketa za 99 dolara mjesečno, dok su za analitiku dostupni paketi od 35 i 50 dolara mjesečno.

 


4. Vimeo


Vimeo je video alat koji je zapravo dokaz prave moći video marketinga. Vimeo sadrži cijeli skup video alata namijenjenih upravo za vas i vaš tim kako biste kreirali, upravljali, te dijelili videozapise visoke kvalitete.

Želite plasirati promidžbeni spot u sklopu marketinške kampanje? Nema problema. S Vimeom možete uhvatiti čak i najkraći trenutak ako vam je važan i uključiti ga u svoju objavu kako bi vam donio krajnju korist. S Vimeom se i cijeli vaš tim može povezati na jednoj sigurnoj video platformi vrhunske organizacije.

Vimeo vam omogućuje da stvorite videozapise koji će odskakati od prosjeka i to vrlo brzo i bez komplikacija. Možete također snimati i videoporuke svojeg zaslona, sebe osobno i sl., ali i uploadati svoju posljednju snimku u najvećoj mogućoj kvaliteti.

Video s Vimea možete objaviti bilo gdje, na bilo kojoj platformi i kanalu, oblikovati video player po svojim željama, te dodati moćne marketinške alate za bildanje angažmana. Ako upravljate timom, Vimeo ima izvrsne mogućnosti za suradnju. Omogućava vam da okupite tim pod vlastitim uvjetima, te sigurno komentirate, dodate i dijelite sadržaj.

Ako vas zanima mjesečni trošak, cijena Vimeo paketa se kreće od 7 do 75 dolara mjesečno i to s različitim mogućnostima i ograničenjima koji se uglavnom tiču broja korisnika i količine GB/TB memorije.

 

5. Canva


Canva je još jedan alat za upravljanje vizualnim aspektom vaše kampanje. Široka je lepeza mogućnosti koju nudi Canva, od izrade prezentacija preko objava za društvene mreže do postera i videozapisa. Canva je alat koji vam daje moć da sami dizajnirate!

Platforma je pokrenuta 2013. godine kao alat za online dizajn i kreiranje objava, s namjerom da svakog korisnika potakne na kreativnost. Canva je namijenjena upravo ljudima koji sami osmišljavaju svoje marketinške kampanje.

Koliko puta ste, recimo, snimili video, pa tek onda shvatili da na njemu ne valja ništa? Ili ste potrošili sate i sate na stvaranje vrhunskog bannera kako biste se predstavili potencijalnim sponzorima i onda vidjeli da je cijela grafika zbrčkana i nesređena? Možda ste i radili plakat za vanjsko oglašavanje? Ali to jednostavno nije bilo to! Više se oko toga ne morate brinuti.

S Canvom ćete pojednostavniti i najsloženije stvari jer ovaj alat uvijek cilja na najjednostavnija, praktična i učinkovita rješenja za svaki problem. Naravno, s vašom kampanjom želite postići velike ambiciozne ciljeve? Odlično! Uz Canvu samo trebate napraviti materijale i potruditi se da vaša poruka dođe do ciljnog tržišta. Ne morate se više toliko okupirati s detaljima izrade materijala. Za to Canva postoji.

Ako radite u timu, s Canvom možete inspirirati i potaknuti ostale članove tima da i oni postignu vrhunske ciljeve, baš kao i vi. Paketi za korištenje su različitih cijena i uglavnom ovise s koliko ljudi radite. Najmanje “stoji” onaj besplatni, a za timove cijene idu i do 450 dolara mjesečno. Imate i mogućnost sami odrediti cijenu ako radite s jako velikim brojem ljudi.

 

6. Google Analytics


Osim što je besplatan, Google Analytics je i jedan od najpoznatijih (ako ne i najpoznatiji) analitičkih alata, stvoren kako za individualce, tako i za manje i veće organizacije. Ako ste tek na početku svojeg poslovnog pothvata, Google Analytics vam se zbog ekonomičnosti, ali i svih mogućnosti koje nudi može itekako isplatiti.

Osim što prati i stvara izvješća o internetskom prometu, Google Analytics još nudi i niz drugih uvida, kao što je praćenje korisnika u stvarnom vremenu, njihovih karakteristika, ponašanja i sl. S Google Analyticsom možete i vidjeti iz kojih izvora dolazi vaš promet. Je li to organski, SEO promet? Dolazi li sa društvenih mreža? Iz nekog trećeg izvora?

Gotovo sve je moguće vidjeti na Google Analyticsu! Osim toga, možete imati uvid i u demografiju vašeg ciljnog tržišta, povijest akvizicija i još mnogo toga. Google Analytics vam također pruža i mogućnost kreiranja različitih kontrolnih ploča (dashboard), sve kako biste mogli donijeti pravu i pravodobnu odluku za vašu marketinšku kampanju, a sve to za 0 kuna.

 


7. Moz


Moz je dokazan, “all-in-one” set SEO alata. Kada se jednom pretplatite na ovu uslugu, Moz vam temeljito istražuje vaše stranice (crawl), otkriva tehničke SEO smetnje, te preporučuje poboljšanja i popravke.

Odredili ste ili razmišljate o ključnim riječima za jednu ili sve vaše stranice? Moz je onda izvrstan alat, jer omogućava praćenje performanse stotina ili tisuća različitih ključnih riječi preko više od 170 pretraživača. Moz vam nudi i analizu backlinkova - onih poveznica koje s drugih internetskih stranica vode upravo na vašu. Takve stvari možete pogledati u svakom trenutku, uključujući i autoritet domene na kojoj se vaš backlink nalazi.

Osim navedenog, ako još niste, preko Moz- a možete napraviti i istraživanje ključnih riječi, njihovu težinu, analizu konkurencije, te SERP analizu. Ako želite steći dodatna znanja, tu je i blog koji vode vrhunski stručnjaci.

Cjenovni paketi usluga se kreću od 99 do 599 dolara mjesečno, a ako se odlučite odjednom platiti za cijelu godinu, ostvarujete popust.


Ovisno o vašim potrebama, proučite ove alate i odaberite one koji vam najbolje odgovaraju. Uz relativno mali trošak mogu za vaš brand učiniti mnogo. Mnogo više nego što u većini slučajeva može klasični marketing.

 

Ukoliko tražite rješenja za svoj digitalni marketing i potrebna vam je dodatna edukacija u kojoj ćete moći dobiti konkretna znanja i odgovore odmah primjenjive na vašem poslovanju, kontaktirajte nas. Rado ćemo vam pomoći da izgradite pravu strategiju za svoje poslovanje.