Zašto bi trebali koristiti video sadržaj
20.08.2025.

Zašto bi trebali koristiti video sadržaj

Svaki dan vidimo stotine poruka i oglasa. Ali video… On ima posebnu moć. Ljudi prirodno reagiraju na pokret, glas i emociju. Ako želite biti zapamćeni, ozbiljno shvaćeni i da ljudi požele znati više o...

Opširnije
Analiza ključnih riječi za male niše - kako doći do publike koja vas stvarno traži
21.05.2025.

Analiza ključnih riječi za male niše - kako doći do publike koja vas stvarno traži

Analiza ključnih riječi za male niše pomaže vam otkriti upravo takve specifične pretrage. A kad vodite malo poslovanje, ne želite se natjecati s velikima, na širokom tržištu. Želite pažljivo odabrati ...

Opširnije
Od marketinga do algoritma - što AI stvarno znači za sadržaj
30.04.2025.

Od marketinga do algoritma - što AI stvarno znači za sadržaj

Što se tiče sadržaja uvijek se govorilo Content is king - Sadržaj je kralj. Danas? Sadržaj je algoritam. U samo nekoliko godina, umjetna inteligencija je promijenila mnogo toga u content marketin...

Opširnije
Pišite blog koji prodaje
16.04.2025.

Pišite blog koji prodaje

Pišete blog, ali možda naslov ne privlači, uvod ne zadržava pažnju, a sadržaj ne nudi ono što ljudi traže. Dobar blog mora biti koristan, jasan i pisan za pravu publiku. U ovom vodiču vam pokazuje...

Opširnije
Što je AEO (Answer Engine Optimization) i zašto je važan?
29.01.2025.

Što je AEO (Answer Engine Optimization) i zašto je važan?

Kako odgovoriti na pitanja svojih korisnika, a usput biti prvi na Googleu? AEO (Answer Engine Optimization) pomaže vašem sadržaju istaknuti se kao točan i brz odgovor, bilo putem Googlea, Alexe il...

Opširnije
Google E-E-A-T - rangirajte više, izgradite povjerenje
09.10.2024.

Google E-E-A-T - rangirajte više, izgradite povjerenje

Što je to Google E-E-A-T? Zašto bi vas trebalo biti briga? Ili još bolje – kako vam može koristiti? Riječ je o stvarnim smjernicama koje Google koristi za procjenu kvalitete web sadržaja. Dakle, i...

Opširnije