Analiza ključnih riječi za male niše - kako doći do publike koja vas stvarno traži
21.05.2025.

Analiza ključnih riječi za male niše - kako doći do publike koja vas stvarno traži

Analiza ključnih riječi za male niše pomaže vam otkriti upravo takve specifične pretrage. A kad vodite malo poslovanje, ne želite se natjecati s velikima, na širokom tržištu. Želite pažljivo odabrati ...

Opširnije
Od marketinga do algoritma - što AI stvarno znači za sadržaj
30.04.2025.

Od marketinga do algoritma - što AI stvarno znači za sadržaj

Što se tiče sadržaja uvijek se govorilo Content is king - Sadržaj je kralj. Danas? Sadržaj je algoritam. U samo nekoliko godina, umjetna inteligencija je promijenila mnogo toga u content marketin...

Opširnije
Pišite blog koji prodaje
16.04.2025.

Pišite blog koji prodaje

Pišete blog, ali možda naslov ne privlači, uvod ne zadržava pažnju, a sadržaj ne nudi ono što ljudi traže. Dobar blog mora biti koristan, jasan i pisan za pravu publiku. U ovom vodiču vam pokazuje...

Opširnije
Što je AEO (Answer Engine Optimization) i zašto je važan?
29.01.2025.

Što je AEO (Answer Engine Optimization) i zašto je važan?

Kako odgovoriti na pitanja svojih korisnika, a usput biti prvi na Googleu? AEO (Answer Engine Optimization) pomaže vašem sadržaju istaknuti se kao točan i brz odgovor, bilo putem Googlea, Alexe il...

Opširnije
Google E-E-A-T - rangirajte više, izgradite povjerenje
09.10.2024.

Google E-E-A-T - rangirajte više, izgradite povjerenje

Što je to Google E-E-A-T? Zašto bi vas trebalo biti briga? Ili još bolje – kako vam može koristiti? Riječ je o stvarnim smjernicama koje Google koristi za procjenu kvalitete web sadržaja. Dakle, i...

Opširnije
Greške pri pisanju bloga (i zašto su važni long-tail keywords)
31.07.2024.

Greške pri pisanju bloga (i zašto su važni long-tail keywords)

Greške koje činite kod pisanja bloga, poput zanemarivanja želja vaše ciljne publike, mogu smanjiti učinkovitost samog bloga. No, najveća od svih grešaka je ne imati dobru strategiju ključnih riječi. S...

Opširnije