Što se tiče sadržaja uvijek se govorilo Content is king - Sadržaj je kralj. Danas? Sadržaj je algoritam. U samo nekoliko godina, umjetna inteligencija je promijenila mnogo toga u content marketin...
OpširnijePišete blog, ali možda naslov ne privlači, uvod ne zadržava pažnju, a sadržaj ne nudi ono što ljudi traže. Dobar blog mora biti koristan, jasan i pisan za pravu publiku. U ovom vodiču vam pokazuje...
OpširnijeKako odgovoriti na pitanja svojih korisnika, a usput biti prvi na Googleu? AEO (Answer Engine Optimization) pomaže vašem sadržaju istaknuti se kao točan i brz odgovor, bilo putem Googlea, Alexe il...
OpširnijeŠto je to Google E-E-A-T? Zašto bi vas trebalo biti briga? Ili još bolje – kako vam može koristiti? Riječ je o stvarnim smjernicama koje Google koristi za procjenu kvalitete web sadržaja. Dakle, i...
OpširnijeGreške koje činite kod pisanja bloga, poput zanemarivanja želja vaše ciljne publike, mogu smanjiti učinkovitost samog bloga. No, najveća od svih grešaka je ne imati dobru strategiju ključnih riječi. S...
OpširnijeOptimizacija za tražilice (SEO) je osnova u modernim marketinškim strategijama. Bez obzira na koji se način razvija digitalno okruženje, SEO i dalje ostaje temelj vidljivosti i uspjeha na Internetu. K...
Opširnije