U vrijeme kad svi guglaju sve, od najbliže pekare do automehaničara koji radi iza 16h, biti vidljiv na internetu je postalo preduvjet za opstanak. Posebno ako poslujete lokalno. I ako ste vi jedno o...
OpširnijeVeliki brendovi ulažu milijune u digitalni marketing, ali iza tih budžeta kriju se jednostavna pravila koja se mogu primijeniti i u puno manjim okvirima. Imate malu tvrtku ili obrt? Saznajte što i vi ...
OpširnijeNetko sigurno raspravlja o usluzi ili proizvodu koje nudite. Možda ih hvali. Moža i ne. Možda vas uspoređuje s konkurencijom. A vi to uopće ne znate, jer rasprava prolazi potpuno mimo vas. Zato postoj...
OpširnijeJeste li ikada imali osjećaj kako vaš marketing “rastegnut” na puno strana, ali ne donosi rezultate? Objavite nešto na Instagramu, pošaljete newsletter, postavite oglas… Ali svaki od tih koraka, govor...
OpširnijeLjudi vole vjerovati kako donose odluke racionalno. No, istraživanja iz područja neuromarketinga pokazuju kako je većina odluka, uključujući i one o kupnji, vođena emocijama i automatskim reakcijama...
OpširnijeProsječan korisnik izložen stotinama marketinških poruka dnevno. I zato pitanje „što odabrati – tradicionalni ili digitalni marketing?” postaje itekako relevantno. Nema univerzalnog odgovora. Sve ovis...
Opširnije