5 koraka za maksimiziranje ROI-a s agencijom za digitalni marketing
22.11.2023. / Analiza i strategija

Kako u životu, ako i u poslu - ključno je osloniti se na prave ljude. Kada tražite stručnjake za digitalni marketing, trebat ćete one koji ne samo što znaju najnovije trendove, već koji posjeduju određene vještine. Te vještine trebaju biti dokazane primjerima. Želite maksimizirati vaš ROI? Agencija će imati i znanje i alate s kojim će postići što bolje rezultate.

Dug je popis stvari koje trebate znati kako bi za sebe pronašli najbolju agenciju za digitalni marketing. Onu koja će vam pomoći maksimizirati vaš ROI
 
Neke ćete informacije najbolje saznati pregledom prethodnih kampanja agencije. Također bi trebali i istražiti njihove klijente i proučiti rezultate koji su postigli. 
 
No, danas smo u marketinškom svijetu svi svjedoci – ljudi dosta pušu na hladno jer su se prije "opekli". Opekla ih je agencija za digitalni marketing koja nije bila dovoljno transparentna.  
 
A transparentnost je nezamjenjiva.  
 
Ako agencija s kojom želite surađivati nije spremna pružiti jasne informacije o svojim uslugama, cijenama ili strategijama... Tu vam ne preostaje ništa nego tažiti dalje kako bi postigli svoj ROI.  
 

ROI - return on Investment tj. povrat na investiciju

Što je ROI?   

Što je to točno ROI (Return on Investment tj. povrat na investiciju), objasnit ćemo kroz primjer. I to sa limunima, jer “when life gives you lemons...”.  
 
Kupili ste limune i šećer i pravite limunadu. Tu limunadu planirate prodati, a to i učinite. Novac koji ste potrošili na limun i šećer je vaš ulog. Neka to bude cca 10€. 
Nakon prodaje limunade, izračunali ste u blagajni ukupno 50€. Dakle, razlika između početnog uloga i onoga koliko na kraju imate u blagajni - je vaša zarada. A ona je u ovom našem primjeru 40€.  
 
Ovih 40 € je vaš ROI  - iznos koji ste zaradili u usporedbi s onim koliko je potrošeno. 
   
U poslu, ROI pomaže razumjeti jeste li napravili dobru odluku ulažući novac u nešto. Bila to reklama, nova oprema ili novi proizvod ili usluga - trebate gledati jeste li (i koliko) od toga zaradili.  

Agencija za digitalni marketing će vam sastaviti strategiju - ali je i dosljedno provoditi.  I uz pomoć nje ćete moći maksimizirati vaš povrat na ulaganje (ROI).

Koju “čaroliju” agencija za digitalni marketing koristi? 

Vi i vaša tvrtka ste sigurno jedni od onih koji shvaćaju koliko je važna online prisutnost.  
I jedna dobra, kompletna strategija digitalnog marketinga.  
 
Međutim, iz iskustva znamo kako ljudima nije jednostavno samostalno kreirati cjelokupne strategije. Ako je i naprave, rijetko je se pridržavaju. Što zbog manjka znanja, a što zbog manjka vremena.  
 
I zato trebate znati kako je agencija za digitalni marketing ona koja će vam sastaviti strategiju - ali je i dosljedno provoditi
  
I uz pomoć nje ćete moći maksimizirati vaš povrat na ulaganje (ROI).  
 
A uz pomoć koje "čarolije” agencija to postiže?  

  1. Stručnost i iskustvo - agencija za digitalni marketing sigurno ima tim stručnjaka iz različitih područja - od SEO-a i copywritinga do oglašavanja i upravljanja društvenim mrežama. Kombinacija znanja i alata te pristup najnovijim trendovima i taktikama, su ono što donosi rezultate. 
  2. Mjerenje i analiza - jedna od najvećih prednosti digitalnog marketinga je mogućnost mjerenja gotovo svega. Agencije koriste napredne alate za praćenje i analizu, uz pomoć kojih precizno mogu vidjeti rezultate i gdje je potrebna prilagodba i optimizacija.  
  3. Ciljano oglašavanje - agencija za digitalni marketing je ta koja vam može pomoći definirati koga točno trebate ciljati kao svoju publiku - ciljati specifične demografske skupine, geografske lokacije ili čak interese. Uz pomoć tih informacija kreirat će kampanje koje postižu najveći ROI. 
  4. Fleksibilnost i prilagodba - agencija koja prati trendove, može brzo i na vrijeme napraviti izmjene ili optimizaciju, na temelju povratnih informacija i analitičkih podataka.  
  5. Vrijeme i resursi - agencija ima već gotova istražena i funkcionalna rješenja i strategije temeljene na dokazanim metodama. Umjesto da sami trošite vrijeme na istraživanja i edukacije, možete se fokusirati na svoj posao. 

 

Na kraju ispada kako nema neke posebne čarolije. Maksimizacija ROI-a je “samo” znanje, trud i zalaganje vaše agencije za digitalni marketing - kao i u svemu.

5 načina na koji agencija za digitalni marketing može maksimizirati vaš ROI  

Sad kad znamo kako vam agencija za digitalni marketing može pomoći u stvarima s kojima vi ne biste znali/mogli/imali vremena sami – pogledajmo na koji točno način ona to i čini.  

1. Optimizacija oglašavanja na tražilicama (SEM) 

Agencija za digitalni marketing će postaviti i optimizirati oglase na tražilicama, na Google-u ili Bing-u. Ti oglasi će biti postavljeni kako bi ciljali pravu publiku - vašu publiku. Oglasi povećavaju vidljivost vaše tvrtke – tu ste na dohvat ruke potencijalnim kupcima/klijentima koji traže proizvode ili usluge koje vi nudite. 

Npr. ako prodajete ekološke proizvode za čišćenje, oglašavanjem na tražilicama ćete ciljati osobe koje pretražuju pojmove kao što su "eko proizvodi za čišćenje” ili “prirodno čišćenje". Dobar oglas privlači pravu publiku, prava publika donosi promet, i eto i ROI-a. 

2. Kreiranje sadržaja prilagođenog ciljnoj publici 

Agencija će za vas kreirati sadržaj koji odgovara potrebama i interesima ciljane publike, bilo to kroz blogove, sadržaj za društvene mreže i sl. Relevantan sadržaj je ono što povećava angažman vaših korisnika, potiče ih na čitanje, i daljnje istraživanje - i na dulji ostanak na vašoj web stanici.  

Ako imate web shop s proizvodima za njegu kože, blog o pravilnoj njezi u ljetnim mjesecima može potaknuti čitatelje na kupnju proizvoda, čime se maksimizira ROI.  

3. Strategija e-mail marketinga  

Agencija za vas može izraditi kontinuirane kampanje e-mail marketinga, koje imaju svoju svrhu. Potiču vašu postojeću publiku na ponovnu kupnju ili informira onu potencijalnu o posebnim ponudama ili novostima. Usput, personalizirane kampanje e-mail marketinga potiču i lojalnost

Obavještavanje publike, klijenata i kupaca o sezonskim popustima, akcijama i posebnim pogodnostima može rezultirati povećanom prodajom, a s time i povratom na ulaganje. 

4. Optimizacija društvenih mreža 

Agencija će identificirati platforme društvenih mreža koje bi za vas bila najučinkovitije. Pronaći će za relevantne hashtagove, razvit će strategije za povećanje angažmana publike i prometa prema vašoj web stranici.  
Ujedno vam može pomoći ili čak i za vas voditi društvene mreže.

Agencija će pomno istražiti koja je vaša publika i što ih točno zanima. A veća publika –  u konačnici i bolji promet.  

5. Analiza i praćenje performansi  

Kroz detaljnu analizu web stranice i marketinških kampanja, agencija za digitalni marketing će znati što vam funkcionira, a što se treba poboljšati. Praćenjem ovih podataka, strategije se mogu prilagoditi kako bi se maksimizirao ROI. 

Npr. ako ste turistička agencija, podaci o prometu na vašem webu pokazat će koja je destinacija vašoj publici najzanimljivija. S tom informacijom, može se osmisliti kampanja za promociju baš te destinacije, optimizirajući time vaš ROI. 
 
 
Dakle, na kraju ispada kako nema neke posebne čarolije. Maksimizacija ROI-a je “samo” znanje, trud i zalaganje vaše agencije za digitalni marketing - kao i u svemu.  
 
Ako ne zasučete rukave, neće biti ni dobrih rezultata. 
 
Želite li bolji promet na webu, veću publiku na društvenim mrežama ili jednostavno učiniti sve moguće kako biste ostvarili što bolji mogući ROI? 
 
Kontaktirajte nas i mi ćemo za vas osmisliti odličnu marketinšku strategiju.