Umorni od digitalnog marketinga? 3 načina da "oživite svoju ljubav"
08.05.2024. / Analiza i strategija

Kao i sa svime u životu, čovjek se može umoriti od rada ili upravljanja digitalnim marketingom za svoju tvrtku. Ali što ako vam kažemo da ne mora biti tako? Naučite kako promijeniti svoj pristup i iznova otkriti digitalni marketing.

Digitalni marketing može biti zbunjujuć proces. 
Čini se kao da nikad ne završava (i ne završava) i kao da postoji stalan proces učenja (i postoji). 
  
Normalno je izgubiti interes. 
Ali zašto se to događa? 
  
Monotonija rutinskih zadataka ili pritisak da se kontinuirano generiraju rezultati, može dovesti do osjećaja iscrpljenosti i zamora. 
Čak se i najentuzijastičniji marketinški stručnjaci s vremena na vrijeme osjećaju pomalo izgubljeno ili manje motivirano. 
  
To može biti posebno izazovno na ovom tržištu, koje je uvijek u nekom razvoju, gdje se digitalni trendovi i ponašanja potrošača neprestano mijenjaju, zahtijevajući od tih istih marketinških stručnjaka stalnu agilnost i proaktivnost
  
Lako je izgubiti iz vida ono što je digitalni marketing uopće učinilo uzbudljivim. 
Prepoznavanje izazova prvi je korak prema njihovom rješavanju. 
  
Otkrijmo kako zamor možete pretvoriti u novi početak i ponovno otkriti čari digitalnog marketinga. 
  

1. Unesite inovacije u svoje dnevne zadatke - usvojite najnovije tehnologije 

Želite transformirati rutinske zadatke? Isprobati nešto inovativno? 
Tehnologija je pravi način za to.  
  
Korištenje najnovijih tehnologija (kao što su alati za automatizaciju, umjetna inteligencija i napredna analitika), može drastično poboljšati vašu učinkovitost. Ali i otvoriti nove putove za kreativnost i angažman. 

  • Alati za automatizaciju su neophodni za izvršavanje zadataka koji oduzimaju mnogo vremena, s preciznošću i bez stalne potrebe za ljudskim nadzorom. 
    Na primjer, alati za automatizaciju kao što su Hootsuite ili Buffer pomažu vam u upravljanju društvenim mrežama. Ove platforme omogućavaju zakazivanje objava na više kanala istovremeno, analizu podataka o angažmanu i daju vam puni kontekst razgovora. 
    Ovakvi alati štede vrijeme i održavaju dosljednu prisutnost na društvenim mrežama, što je ključno za izgradnju lojalnosti brendu. 
  • Umjetna inteligencija (AI) je donijela revoluciju u svakom polju u kojem se pojavila. 
    AI je olakšao i razumijevanje publike, čineći kreiranje sadržaja lakšim. 
    AI, kao što je ChatGPT, može pomoći u generiranju ideja za blogove ili dati nacrt na koji se možete osloniti. Također može generirati postove na društvenim mrežama, opise i odgovore kako bi angažirao followere. Chat vam također može pomoći u analizi digitalnih marketinških strategija konkurenata, sa sažetkom dostupnih informacija o njihovim aktivnostima. 
    Dakle, nema potrebe za strahom od korištenja ovakvih tehnologija, jer je (još uvijek) potrebna ljudska ruka koja će kreirati i rukovati svim tim podacima. 
  • Napredni analitički alati daju dublji uvid od standardne analitike, dajući vam sveobuhvatan pregled vaše kampanje i ponašanja kupaca. 
    Platforme kao što su Google Analytics i Adobe Analytics mogu pratiti put korisnika kroz web stranicu, identificirajući koje stranice potiču angažman, a koje mogu zahtijevati optimizaciju.  
    Ovi detaljni podaci poći će vam poboljšati svoju strategiju, za ciljanje prave publike s pravom porukom.  

Želite pojednostaviti svoj rad
Želite poboljšati svoje vještine u digitalnom marketingu? 
  
Koristite tehnologiju koja vam je dostupna.  
Bit ćete učinkovitiji, a vaše će kampanje biti inovativne, privlačne i vjerojatnije će privući publiku koju želite

  

2. Preusmjerite fokus - dajte prednost kreativnom sadržaju 

Tržište vrvi brendovima. 
Svaki od njih zahtijeva pozornost kupaca
Vaš as u rukavu može biti vaša kreativnost u marketinškim kampanjama. 
 
Prestanite "biti umorni od marketinga" i neka vam kreativa bude prioritet. 
Tako ćete istaknuti svoj brend, ali se i približiti svojoj publici
 
Izdvojit ćete se tako što ćete raditi nešto. Inovativni sadržaj je to što vas može učinkovito istaknuti

  • Interaktivni sadržaj pokazao se uspješnim u mnogim digitalnim marketinškim strategijama. Jeste li razmišljali o korištenju interaktivnih kvizova i anketa? 
    Niste? Počnite sada.  
    Ova vrsta kreativnog sadržaja angažira korisnike, ali također prikuplja vrijedne povratne informacije. A njih onda možete koristiti za prilagođavanje budućeg sadržaja. 
  • Video storytelling izvrstan je način da se nešto staro sagleda na nov način. Pokušajte napraviti video sadržaj. Pokušajte s kreativnim pripovijedanjem kroz taj sadržaj. 
    Upotrijebite humor i dopadljiv narativ, a vaši će videozapisi zasigurno zaokupiti pozornost publike, navodeći ih da zapamte vaš brend.  
    Jedinstven, privlačan sadržaj može pomoći vašem brendu da se istakne i, najbolje od svega – ostane u mislima potrošača dugo nakon što se naiđu za vaš sadržaj. 
  • Proširena stvarnost (Augmented reality - AR) pomaže ljudima vizualizirati nešto, prije nego što to uopće i kupe - sve iz udobnosti vlastitog doma.  
    Savršen primjer korištenja inovativne tehnologije za poboljšanje korisničkog iskustva i olakšavanje procesa odlučivanja o kupnji je IKEA Place, AR aplikacija.  
    S AR-om možete pronaći inspiraciju svugdje - cilj je pružiti interaktivno, impresivno iskustvo koje potiče angažman i prodaju. 
  • Sadržaj kojeg generiraju korisnici izvrstan je način za prikazivanje kvalitete i svestranosti proizvoda i stvaranje autentičnog sadržaja kojem potencijalni kupci vjeruju i s kojim se mogu povezati.  
    Ne postoji bolji način za izgradnju zajednice i povećanje lojalnosti brenda od dijeljenja sadržaja koji su vaši followeri stvorili.  
    Jedan od primjera ovakvog pristupa je GoPro. Tvrtka je učinkovito iskoristila sadržaj kojeg su generirali korisnici - potaknuli su ljude da dijele svoje avanture i videa snimljene njihovim kamerama. Kako bi stvorili svoju vlastitu zajednicu... Povećali prodaju... Postali sinonim za zabavu. 

Želite se istaknuti u masi
Želite li postati brend koji će se pamtiti i imati zanimljiviju zajednicu? 
  
Koristite sve kreativne pristupe kojih se možete sjetiti. 
U digitalnom marketingu kreativnost nije samo biti drugačiji i istaknuti se – morate stvoriti istinsku, trajnu vezu s vašom publikom
 

3. Obnovite svoju perspektivu - uključite se u zajednicu 

Kada ste zadnji put pomirisali ruže (figurativne i stvarne)? 
Možda je sve što trebate promjena perspektive
Promjena perspektive vaše zajednice. 

  • Povežite se istomišljenicima te s njima razmijenite ideje, suočite se sa zajedničkim izazovima i pronađite inovativna rješenja. 
  • Sudjelovanje u webinarima najbolji je način da od vodećih u industriji i kolega, dobijete uvid u najnovije marketinške trendove i izazove. 
    Na primjer, HubSpot nudi webinare koji će vam dati ideje za nove strategije i alate koje možda prije niste ni razmatrali. 
    Ovi webinari često uključuju segmente pitanja i odgovora, u kojima možete postaviti određena pitanja i odmah dobiti savjet, i to prilagođen vašim problemima. 
  • Pridruživanje radionicama omogućuje vam dvije odlične pojedinosti - praktično iskustvo i izravno mentorstvo. Smatraju se posebno korisnima za eksperimentiranje s novim idejama i suradnju u poslovnom okruženju. 
    Google često organizira besplatne radionice o temama u rasponu od analitike podataka do optimizacije oglasa, osmišljene "to upskill yourself” (kako Google kaže). 
  • Sudjelovanje u eventima, online forumima i grupama omogućuje vam razgovor o dnevnim ili generalnim izazovima, i da podijelite svoju priče. Također možete dobiti povratne informacije u stvarnom vremenu, uživo ili online. 
    Ako smatrate kako vam je redovito osobno sudjelovanje u eventima "previše", LinkedIn grupe ili određeni marketinški subredditi su odličan izvor online savjeta i podrške. 

Želite li zadržati svoje vještine na nivou
Morat ćete pratiti što je novo i učinkovito u industriji. 
  
To ćete najbolje učiniti sudjelovanjem u aktivnostima usmjerenima na vašu zajednicu. 
I samo da znate - trajni angažman je ključan za kontinuirani razvoj (i ponovno otkrivanje) digitalnog marketinga. 
 

 

Bonus: Revitalizirajte kreativne procese - ponovno otkrijte svoje "zašto" 

Svatko s vremena na vrijeme treba svjež pogled na stanje stvari
Ako mislite kako je došlo vrijeme za razbijanje kolotečine – vrijeme je. 
  
Ali najvažnije je da ste vi osobno zadovoljni onim što radite u svojoj tvrtki, uključujući digitalni marketing ili strategiju društvenih mreža i sl. 
Ako niste – pokušajte revitalizirati svoj kreativni proces. 

  • Brainstorming s timom (pa čak i samim sobom) ono su što bi svatko trebao raditi. 
    Nema ništa bolje nego kada se raznolika grupa kreativnih ljudi okupi i diskutira. 
    Brainstorming ima za cilj poticanje okruženja u kojem nijedna ideja nije “previše”. Kako biste "začinili" sastanak, možete koristiti, npr. mind mapping, koji će vam pomoći da vizualno organizirate misli i/ili poveznice između ideja. 
  • Usvajanje novih formata sadržaja može dramatično promijeniti vašu kreativu i perspektivu. Ako ste navikli pisati blogove, pokušajte stvarati videozapise ili podcaste. 
    Na primjer, pretvaranje uspješne serije blogova u video vodič može dosegnuti drugačiji segment publike i osvježiti sadržaj te ga učiniti privlačnim publici. 
  • Rotiranje uloga unutar vašeg tima može (ponekad) dovesti do neočekivane kreativnosti. 
    Pokušajte nešto drugačije - dopustite članu tima koji, na primjer, obično radi na analizi podataka, da generira sadržaj, kako bi donio nove uvide i pristupe u poslovanju. 
  • Uključivanje povratnih informacija korisnika može učiniti da se vaša publika osjeća cijenjenom i dovesti do novih ideja. Uključite se u komunikaciju sa svojom publikom kako biste saznali što im se sviđa (ili ne sviđa) u vezi s vašim sadržajem. 
    Implementirajte njihov feedback. Ako vaši pratitelji pokažu interes za behind the scenes sadržaj, počnite nuditi sadržaj koji pokazuje dnevne operacije vaše tvrtke i/ili tima. 
  • Određivanje vremena za osobne projekte je način da ponovno otkrijete radost u svom radu i ono “zašto” kod svog posla. 
    Potaknite sebe (i svoj tim) na rad na osobnim projektima vezanim uz marketing. Osobni projekti omogućuju istraživanje bez pritiska, rokova i ispunjavanja poslovnih ciljeva. Ovo često može dovesti do iznenađujućih ideja koje se kasnije mogu primijeniti u poslovanju. 

Zapamtite, kreativnost nije samo stvaranje sadržaja
Morate pronaći nove načine komunikacije i povezivanja sa svojom publikom. 
  
Ali također se ponovno povežite sa sobom i zajednicom koja vas okružuje. 
 

  

Osvježite svoj pristup digitalnom marketingu! 

Kao što znate - ponovno oživljavanje ljubavi prema digitalnom marketingu često zahtijeva da stanete i sagledate stvari iz novog ugla.  
  
Odvojite malo vremena, preispitajte svoje dosadašnje pristupe i pokušajte uključiti nove ideje, tehnologije kao i povratne informacije koje dobijete. 
  
Radite na tome da promijenite svoje prioritete, osvježite svoje kreativne procese i pokušajte biti više angažirani sa stručnjacima u vašoj branši. 
   
Svaka marketinška strategija nudi drugačiji put. 
  
U ovom slučaju, vaš je put ponovno otkrivanje onog entuzijazma koji vas je isprva i doveo do digitalnog marketinga. 
  
Bit digitalnog marketinga je u njegovoj dinamičnoj prirodi - neprestano se razvija, a s njim biste trebali i vi
  
Prihvatite promjenu - učite i prilagodite se kako biste zadržali konkurentsku prednost i kako bi vas vaš posao uvijek i iznova ispunjavao. 
  
  
  
Ako vam je implementacija ovih promjena izazovna ili niste sigurni odakle započeti, slobodno nas kontaktirajte
  
Naša agencija za digitalni marketing tu je kako bi osigurala da vaša marketinška strategija ispuni (i premaši) očekivanja.