Digitalno oglašavanje malih poslovanja
04.04.2022. / Internet oglašavanje

Saznajte zbog čega su ulaganje u digitalno oglašavanje i dobra strategija digitalnog marketinga izuzetno važni za vaše poslovanje i njegovu budućnost.

Godina je 2022. i čini se kako je po jedna agencija za digitalni marketing na svakom uglu, ali vi još uvijek ne ulažete u svoje poslovanje na taj način. Možda vam bitne stvari kao što su marketing ili barem vođenje društvenih mreža uopće nisu na popisu ni na pameti, a trebale bi biti.  


Čekate kada će vam krenuti, ali izgleda kako ste sami sebe otpisali od početka. Započeti posao bez strategije digitalnog marketinga je kao plivati protiv struje, zavezanih očiju i s objema rukama zavezanima iza leđa.  
Sve što može pomoći vašem poslovanju bi trebali uzeti u obzir, dobro odvagati te vidjeti u kojem smjeru ići.  


Realno, zapravo ne morate ništa. Ali ako imate priliku uspjeti, zbog čega onda sjediti i čekati čudo, kada možete pomoći sami sebi.  
Trebali biste ulagati u svoje poslovanje kako bi izvukli što više koristi. Želite li dovesti svoju tvrtku na nivo kakav ona zaslužuje, definitivno biste trebali dio svog budžeta uložiti u online oglašavanje.  
 

Ne propustite priliku za oglašavanjem i samopromocijom u bilo kojem obliku

Nitko vas neće pronaći ako se pravite nevidljivi 


Čini se kako je skoro cijeli svijet digitaliziran te se sve odvija online; kupnje, istraživanja, učenje, druženja i ostalo.  
Prva stvar na popisu pri započinjanju poslovanja bi vam trebala biti dobro posložena strategija digitalnog marketinga, koja će povećati vašu digitalnu prisutnost. Dakle optimizirana web stranica, oglasi, društvene mreže, newsletteri i sve ostalo imaju svoju važnost.  


Za početak je najbitnije imati dobro organiziranu web stranicu na koju će biti usmjereno vaše oglašavanje. Vaši korisnici će vas pronaći online, a ako vas tamo "nema", onda se ni ne možete afirmirati u digitalnom svijetu.  


Nikome neće pasti na pamet tražiti po gradu gdje se vi nalazite, nego će pretraživati Google. A ako niste na internetu... znate i sami kako zapravo ne postojite. 
Svi oblici oglašavanja, bili oni tradicionalni ili digitalni, izvrstan su način za prepoznavanje vašeg brenda i vaše cijele priče. Ne biste trebali propustiti priliku za oglašavanjem i samo promocijom u bilo kojem obliku. 


Isto tako imajte na umu kako je kvaliteta (uvijek) bolja od kvantitete, te je bolje učvrstiti svoju poziciju na nekoliko mjesta, ali učiniti to vrhunski, nego od svega po malo pa na kraju ništa.  
 

Ne možete očekivati dobiti nešto od ničega

Ne možete očekivati dobiti nešto od ničega 

Naravno, uzaludno je očekivati nešto od ničega, isto to vrijedi i za oglašavanje.  
Onaj tko me treba će me pronaći, možda je i bila odlična poslovna strategija otprilike 20-ih godina prošlog stoljeća, ali danas je konkurencija mnogo veća.  


Potreba za oglašavanjem se nameće sama od sebe kao suštinska potreba svake tvrtke, bez obzira na njenu veličinu.  
To dakako ne znači trošenje ogromne svote na oglašavanje, osobito ako nemate sredstava ili ako tek započinjete svoju priču. Ponekad je i malo sasvim dovoljno, ako je vaša strategija digitalnog marketinga dobro napravljena te cilja publiku koja je za vaše poslovanje najbolja. A smisao i je ciljati publiku koja je stvorena baš za vas, a vi baš za nju. 


Bolje poslovanje u konačnici donosi profit, a on sa sobom donosi mogućnost boljeg plaćanja te motiviranja zaposlenika, zapošljavanje dodatnog kadra. I sve to vodi ka širenju vaše kompanije, mogućnosti ulaganja u proizvode itd... Razumijete na što ciljamo. 


Digitalno oglašavanje vas povezuje sa kupcima... 

Današnja personalizirana verzija oglašavanja povezat će vašeg kupca sa vašim poslovanjem na prisan i osoban način. Oglašavate li se ciljano i sudjelujte li u komunikaciji sa vašim kupcima, vrlo brzo s njima možete uspostaviti odnos pun povjerenja. Dakle, morate biti i vi prisutni online.  


To je ono što pomaže učvrstiti vaš brand i dovesti do pozicioniranja na tržištu. Nitko to ne može napraviti nego vaši krajnji korisnici, stoga je rad na njihovom povjerenju kroz marketinške kampanje itekako važan. Kao i vaša komunikacija s njima online.  
 

Vaši zaposlenici cijene rad u poticajnoj okolini 

...ali i zaposlenicima  


Vaši će zaposlenici sigurno cijeniti rad u poticajnoj okolini, te kako rade za firmu koja ima vrhunske proizvode i koja ulaže u svoj brand.  


Posljedično, znat će kako tim putem ulažete zapravo i u njih, jer ako tvrtka raste i napreduje, i oni će s njom. Ne propustite to svojim zaposlenicima dati na znanje te ih uključite u razvoj svoje marketinške kampanje koliko je god to moguće. Neka budu upućeni u sva moguća događanja i nove kampanje, jer zaposlenici, osobito oni zadovoljni, najbolja su slika vaše tvrtke.  


A što se tiče njihovog uključivanja u procese digitalnog marketinga, nikad ne znate koliko dobru ideju netko može imati. 
 

Dobra digitalna strategija i kampanja su važni 

 
Dobra marketinška strategija trebala bi poništiti sve slabe točke u oglašavanju koje vaše poslovanje eventualno ima. Nemojte si dozvoliti fokusiranje na jedan tip oglašavanja ili samo jedan kanal. Što više publike dosegnete to je bolje za vas, zar ne.  


Ako vam nedostaje dobrih ideja za kampanje, inspiracija je posvuda, samo se trebate malo osvrnuti oko sebe.  
Ne znate li što činiti i treba li vam pomoć, agencija za digitalni marketing će za vas izraditi optimalnu digitalnu strategiju koja će vas pokriti na više polja, odnosno na više kanala.  
 

Marketinška kampanja je važna jednako kao i sadržaj  


Dobro posložena marketinška kampanja vaš će ulog u oglašavanje višestruko vratiti.  
Ulaganje u oglašavanje te u marketing društvenih mreža kao što su Facebook ili Instagram, ulaganje je u vaše poslovanje i razvoj istoga, te ih ne biste trebali gledati kao trošak. 


Ulaganje u marketing je baš to – ulaganje, te biste ga trebali smatrati najboljom investicijom u svoj posao.    


Vaše će poslovanje uspjeti puno brže ako je prisutno na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, i ostalim platformama, dakle - ako se oglašavate. Oglašavati se možete na digitalni, ali i na onaj tradicionalni način kao što su letci, radio reklame i slično, osobito ako se za početak želite pozicionirati lokalno. Uglavnom, bitna je vaša prisutnost i osvješćivanje krajnjih korisnika o vašem brendu. 
  
 Oglašavanje je bitno za vaše poslovanje

A gdje ste tu vi? 

Online prisutnost je bitna, zapravo esencijalna za vaše poslovanje. Vaša web stranica je ona koja povezuje cijelu vašu priču, na što vode vaši Google, Facebook i ostali oglasi te je prvi susret vašeg potencijalnog kupca s vama. Iznenadili biste se koliko poslovanja smatra kako je web stranica manje bitna i tretiraju je kao sporednu stvar. 


Ali, vi sigurno niste jedni od njih jer čitajući naše blogove polako shvaćate što vam je važno. 
Sve je važno, ali bitno je znati odrediti prioritete.  


Trebate biti svjesni kako je ulaganje u marketing, u web stranicu kao i u zaposlenike, ulaganje u najdublju srž i najvažnije dijelove vašeg poslovanja. Ako svoje poslovanje gledate na takav način i njegujete neke vrijednosti od samog početka, velika je vjerojatnost kako vam je uspjeh zagarantiran


Niti najveće kompanije nisu počele s mjesta gdje su sada, nego većinom iz vlastitih garaža.  
Pojedine tvrtke koje zarađuju milijarde se oglašavaju redovito i danas te su uvijek na top pozicijama na Google-u. Možda smatrate kako im oglašavanje ni ne treba, to je možda i istina. Ali to je jedan od najboljih načina na koji se povezuju sa svojim korisnicima te promoviraju svoje proizvode.   


Kako ni ulaganje u samog sebe ne prestaje nikada, tako ni ulaganje u poslovanje ne bi trebalo imati kraj.
  

Stvorite nove opcije  


Ulaganje u digitalni marketing podrazumijeva i percepciju koje ljudi imaju o vašem poslovanju, dakle svako spominjanje vaše tvrtke se može računati kao oglašavanje.  


Novinski članak ili plaćeni PR, sudjelovanje u radionicama i web seminarima, radijske emisije, dobrotvorni rad ili bilo što drugo, sve je to jedan oblik oglašavanja. Osobito ako ste dosljedni u tome te trošite svoje vrijeme i trud na iskren način, kupci i korisnici vaših usluga znati će to prepoznati, ali i cijeniti.  


Oglašavanje vašoj tvrtki donosi rast poslovanja, a sukladno tome i mnoštvo novih opcija, na vama je hoćete li ih iskoristiti. 
  

Agencija za digitalni marketing će biti tu za vas kad god budete imali nekih nedoumica i pitanja

Pronađite agenciju koja vam odgovara 

Digitalni marketing za svoje poslovanje trebate čak i prije nego što započnete sa čitavom pričom i pokretanjem brenda. Neka vaši potencijalni korisnici i budući kupci, unaprijed znaju kako stiže nešto što će im promijeniti život.   


Imate li mogućnosti, uložite u marketinški tim unutar tvrtke ili unajmite tvrtku koja će vas u tome podržati. Agencija za digitalni marketing ima sposobnost razumjeti vas kao klijenta, te saslušati sve vaše probleme i želje. Napravit će strategiju digitalnog marketinga koja će najbolje odgovarati vašim potrebama


Ako tek počinjete svoju priču, marketinška agencija će vidjeti i širu sliku, koju vi možda ne vidite i sigurno je kako će vas usmjeriti na pravi put. Biti će tu za vas kad god budete imali nekih nedoumica i pitanja. A sigurno je kako ćete ih imati.